Akceptujemy dwie metody płatności - przez operatora oraz płatność kartą.
Domyślną metodą płatności przy rejestracji konta jest płatność przez operatora. Opcja ta jest dostępna dla klientów Play, Plus, T-mobile oraz Orange i polega na ściąganiu należności z doładowania (karty pre-paid) lub doliczeniu należności do najbliższego rachunku za telefon (abonament).
W przypadku płatności kartą opłata abonamentowa pobierana jest bezpośrednio za pośrednictwem Twojej karty płatniczej za każdym razem, kiedy abonament zostaje przedłużony o kolejny okres. Podczas aktywacji abonamentu zostaniesz poproszony o podanie danych Twojej karty. Karta musi być ważna i nie może mieć zablokowanej opcji dokonywania transakcji internetowych.
Opłata pobierana jest z góry, co oznacza, że Twoje konto jest obciążane w dniu przedłużenia abonamentu o nowy okres.
Pamiętaj: W przypadku braku środków na koncie w dniu, w którym następuje przedłużenie abonamentu o nowy okres, na Twój adres e-mail zostanie wysłana automatyczna wiadomość z informacją, że potrzebujemy Twojej pomocy w celu przedłużenia abonamentu. Podejmujemy cztery próby obciążenia konta w kilkudniowych odstępach czasu, a Twój abonament zostaje automatycznie zakończony, jeśli czwarta próba obciążenia konta się nie powiedzie. Na stronie konta zawsze możesz ponownie aktywować abonament.